Tillman

Tillman

perjantai 11. heinäkuuta 2014

Oikein rikas mies

Pelasin   oikein rikkaan miehen kanssa golfia. Hän oli niin rikas, että Jobin  1000 kameliakin  olisivat hänen omaisuutensa rinnalla vain  varakkuutta.

Peli kulki hitaasti. Juttelimme niitä  näitä ja samalla hän rikastutti minua. Hän onki kaikista vesiesteistä pallo-ongella kaikki pallo, jotka vain  sai. Itsellen hän otti vain kolme palloa. Ne olivat palloja, joilla  rikkaan miehen  pahin  liike-elämän kilpailija pelaa. Muut pallon hän antoi minulle. 

Hän kertoi, kuka se kilpailija on ja mitä ne pallot maksavat kappale.  

Minä lähden Joen kaupunkiin katsomaan lasta ja lapsenlasta. Minä en osaa laskea  matkalla  keskikulutusta, enkä  väistellä ABC -asemien  ylihinnoiteltuja  sänpylöitä. Minusta ei koskaan voi tulla oikein rikasta miestä. Minä elän tunteella väärissä paikoissa

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

kannattaisi ehkä korjata sitten suunninta ja voisi sitten sanoa, että elää aina oikeassa paikassa, ja oikeiden ihmisten parissa.

mäkin tunnen tosirikkaita ja hyvin köyhiä, mutta ei heistä kukaan ole noin tyhmiä ihmisinä kun sun rikas. valitse vain rikkaasi tai köyhäsi oikein hei, siinä se. so simple.