Tillman

Tillman

keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Huomenna





Huomenna Smartum- liikunta - ja kulttuurisetelit  laitetaan  liikenteeseen. Tämä työnantajalle tiedoksi. Jos  setelien  antaja on elätellyt toiveita siitä, että niillä seteleillä kuntosalin hikeä  sekoitettaisiin  työnteon hikeen,  antaja on erehtynyt. Minä olen päättänyt  ostaa  näillä lipun Kirjuriluotoon.

Ainoa ongelma on se, että kun tänä vuonna juhla-alueelle ei saa viedä  omia juomia mukanaan, portilla on tuima  joukko  järjestysmiehiä, jotka kopeloivat  juhlavieraan haarat ja munaskut ja kainalot. Pahaa pelkään, että minun kohtaloni on  joutua jonkun Musan Salaman äitijaoston  tädin tarkastukseen. 

Porilaiset  työväenurheiluseurat  ovat täynnä Tamara ja Irina Pressin näköisiä ja oloisia   urheilu- ja aatepalon läpitunkemia  rotevia naisia. Semmoinen  kun kopeloi, niin minustakin saattaa irrota hyvinkin  äidinmaito - vastiketta tai jotain muuta kiellettyä nestettä.

3 kommenttia:

Ripsa kirjoitti...

Tillman!

Hankalaksi on mennyt kommentointi. Mutta ehkä tämä päätyy sivulle, vaikka asia on hyvin yksinkertainen (pidän kyllä varhaisesta Dylanista, en tuosta vanhemmasta erityisemmin).

Minulla on omalla sivullani blogisi WordPress-versio. Tiedoksesi: jostain syystä minun - ja ehkä joidenkin muidenkin - bloggerin käyttäjien viestit eivät mene läpi WP-blogeihin vaan päätyvät roskikseen. Olen tavannut jo muutaman sellaisen tapauksen.

Käytän röyhkeästi hyväkseni tätä foorumia ja kysyn muiltakin, onko jotain jota voin tehdä asian hyväksi? Enkä tarkoita että kommenttini olisivat kuolemattomia, vain sitä, että joskus olisi kiva keskustella!

Tillman kirjoitti...

Ripsa....

pahoittelen, jos jotain on mennyt ohi silmieni. luen mielelläni kaikki kommentit ja yleensä vastaan niihin kyllä.

On tosi harmi, jos wordpress tekee sitä. Olen itse asiassa huomannut, että kommenttien määrä on vähentynyt. olen ajatellut, että se johtuu siitä, että jutut ovat tulleen huonoiksi ja väsyttäviksi. Niin kuin varmaan ovat tulleetkin.

Minun on ehkä palattava tänne bloggeriin. Nyt julkaisen satat tarinat molemmissa paikoissa. En halua menettää yhtään lukijaa, joten yritän tapiseerata kaikki tarinat myös tänne ja sitten sinne.

Kiitos tiedosta.

Dylan ei ollut niin hyvä kuin odotin

Ripsa kirjoitti...

Tillman,

joo arvelin että et ole kaivellut sitä WordPressin roskista, niin luulen, ainakin muutama on löytänyt sieltä ainakin minun kommenttejani.

En minä salaliittolaisteorioita kauheasti kannata, mutta: entäs jos Bloggerin ja Wordpressin välille on syntymässä jonkinmoinen kamppailu ja WP käyttää sitten roskakoreja hyväkseen? Ei noista tiedä mitä ne on, isot firmat.

Dylan mainosti General Motorsia joku aika sitten Super-Bowl-ohjelmissa (amerikkalaista jalkapalloa?) ja siinä kulki raja minulle. Miljoonia yhdestä mainoksesta, ja ihan lyhkäsestä.

Silti, on minulla paljon niitä vinyylejä ja monista pidän ja musiikillisesti se on lahjakas tapaus. Mutta mitä se tekee jatsareilla? Ei se mikään jazz-mies ole ollut ikinä.