Tillman

Tillman

tiistai 10. kesäkuuta 2014

Uusi ja vanha


Kasasin eilen uuden leluni. Se on tuo vasemamnpuoleinen, jonka grippi on punainen. Tähän mennessä olen huomannut vain  kaksi lievää epäonnistumista. Molemmat  liittyvät  tuohon käsikahvaan eli  grippiin.

Tuo Golf Priden  grippi on hemaiseva, mutta  aavistuksen  liian paksu näille minun töppösormilleni. Siksi grippi, eli ote  mailasta  on nyt vähän " paksu" eikä oikein oikeaoppinen. Vaatii ainakin totuttelua, ehkä jopa gripin vaihtoa. No, kaksipuolista teippiä ja tärpättiä on jäljellä  yllin kyllin.

Normaalisti käytän Karma - grippejä. Ne eivät aiheuta sekaannusta. Yamaha - mies  nimittäin arveli minun  liittyneen sateenkaari-hemmoihin, koska grippikin on golf PRIDE. Se minua nauratti ja sille naurettiin yhdessäkin. 

Yritin  Hankasalmen tansseissa  näyttää Yamaha- miehelle, minkä  sortin miehiä ollaan ja taisin siinä onnistuakin.  Erityiset kiitokset sille tuntemattomalle  valkoiseen housupukuun pukeutuneelle  rouvalle, joka antoi allekirjoittaneen  seisoskella  tanssisalin oviaukossa  sentään  viitisentoista sekunttia ennen kuin haki.

Herraseurue oli  sitä mieltä, että sulasta  kohtelisuudesta  he antoivat päivänsankarin paistatella  kohdevaloissa.

Mutta, takaisin asiaan. Jos tuolla punaisella paholaisella  saa pallon ilmaan ja lentämään edes jonkin matkaa, taidan  ryhtyä eläkepäivinäni harrastamaan mailojen rakentamista. Kaverit  rakentavat puuveneitä, takovat puukkoja, tekevät hirrestä savusaunoja ja niiden eteen  verantoja kestopuusta. Semmoinen on minulle  liian vaikeaa ja  vastenmielistä. Minä ryhdyn mailanrakentajaksi. Minusta tulee mailamies, batman.

Golfmaila on kuitenkin club,  ei bat.  Minusta tulee  eläkeellä siis clubman.

Ei kommentteja: