Tillman

Tillman

maanantai 13. tammikuuta 2014

Siisti viikko

Viikko numero kolme vuonna 2014 saattaa olla urani mieleenpainuvin työviikko. Minulla on sellainen kutina. Luulen, että tästä eteenpäin työurani rauhoittuu ja tasaantuu ja jäntevöityy. Luulen, että edessä oleva viikko on viimeinen epätoivoinen amok -viikko.
 
Mutta siisti viikko kuitenkin kaiken kaikkiaan. Olen uusien opiskelijoiden kanssa lähentynyt ja oppinut osan heistä tuntemaan jo nimillä. Muut tunnistan edellen konankoukuista ja hajusta. Osa opiskelijoista kuitenkin sanoo minulle päivittäin aina eri nimen, joten olen joutunut opettelemaan tunnistamisen muutoin. Tunnistan heidät katseesta, asennosta, kirosanoista ja siitä, onko heillä tunnilla pipo päässä, vai ei.
 
Siisti viikko. Luultavasti kuulen viikon aikana useammin sanan V**tu, kuin olen itse edes sen vekottimen kanssa 60 vuoden aikana olen päässyt tekemisiin. Olen varoittanut nuorisoa, että kun tarpeeksi hoette sitä, niin se kasvaa otsaanne. Hankalaa olisi semmoinen. Joutuisitte kulkemaan näin pakkasella villahousut päässä.

Ei kommentteja: